2011. november 13., vasárnap

Na de ki is vagyok én?


2004-ben végeztem gyógytornászként a budapesti Semmelweis Egyetemen. Főiskolás éveim alatt kutatás keretében tanulmányoztam a hangszerjáték hatásait mozgás szervrendszerre. Diplomamunkámat egy speciális kezelési eljárás (PNF-Proprioceptiv Neuromuscularis Facilitatio) alkalmazásából írtam. A diploma megszerzése után az első évemet a tatabányai kórházban töltöttem, ahol lényegében a kórház minden osztályán megfordultam, végül a gyermekgyógyászati, ill. felnőtt traumatológia-ortopédia osztályon töltöttem el néhány hónapot. 2005 júniusa óta dolgoztam egy budapesti kórház gyereksebészeti és traumatológiai, gyerek intenzív, gyermekgyógyászati, koraszülött, és PIC osztályán, majd 2006-tól a gyermekek fejlesztésével foglalkozó alapítványnál is. Többéves tapasztalattal rendelkezem a traumatológia-ortopédia területén, különböző sérülések, törések utáni rehabilitációt végzek.
Komoly tapasztalatom van a csecsemő és gyerek neurológia területén is, koraszülött és oxigénhiányos gyerekekkel napi szinten foglalkozom. Szenzomotoros terápiákkal (TSMST I-II.) fejlesztek organikus idegrendszeri éretlenséggel küzdő gyermekeket (megkésett mozgás- és beszédfejlődés, izomtónus problémák, mozgáskoordinációs zavarok, ügyetlenség, egyensúlyproblémák, figyelemzavar, hiperaktivitás, tanulási nehézségek, öntörvényű viselkedés, hiszti, stb.) bármely életkorban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése