2015. március 12., csütörtök

Beszámolók

Kicsit elmaradtam a beszámolókkal, de itt a ideje pótolni. Több minden történt az elmúlt hónapokban, igencsak sokat szerepeltem a világot jelentő deszkákon (deszka nélkül). Magyarán több helyen kellett megvillantanom előadói képességeimet.
Az első idén a Magyar Interdiszciplináris Orofaciális Terápiás Társaság (MIOFTT) éves konferenciája volt, ahol sok neves szakember között én is az előadói listára kerültem. A primitív reflexek és  a testtartás összefüggéseiről beszéltem.
Idén végre újra elindult a korábban Gyerektestolvasás néven futó Bodymapping-Fókuszban a gyerekek képzés. Most 4 napos képzés lett belőle, az első hétvégén vagyunk túl.
És nemrég tartottam egy előadást az érdi óvónők szakmai napján, ahol az óvodások mozgásfejlesztéséről beszéltem, illetve arról, hogy ők hogyan ismerhetik fel a problémákat. Kit mikor küldjenek, és ők mit tudnak tenni. Erről egy rövid szösszenet az Érdi újságba is bekerült, ahol véletlenül címlapra került a rólam készített fotó.Itt látható.
Azért emellett persze a munkára is van időm :) Nyárra nagy és izgalmas tervek készülnek, de majd idejében elárulok mindent.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése