2012. február 1., szerda

SMR System esettanulmányok

Hogy mi is az SMR System? Bővebben itt és itt olvashatsz róla.

Mostanság gondolkodtam rajta, hogy SMR Systemes esettanulmányt még nem is osztottam meg a nagyérdeművel. Ezt orvosolandó íme mindjárt kettő is. Ezek az esetek régebbiek ugyan, de elég látványosak. Itt még a régi kék hengert használtuk.... :)

No. 1.

Duzzanat a jobb térden

 G. egy akkor 15 éves hölgy visszatérő térdproblémával küzdött. Kb. havi rendszerességgel ugrott ki a térdkalácsa, hol egyik, hol másik. Ez azon kívül, hogy nagyon fájdalmas, mozgáskorlátozottsággal és duzzanattal is járt. Egy év kemény és rendszeres gyógytorna nem oldotta meg a problémát, ámde akkor jött az SMR System.






Megváltozott alsó végtagi tengelyállás





 Az alsó végtagon látszott, hogy a térdek egymás felé néznek, azaz a tengely befelé rotál.










A comb oldalsó részének kezelése





 Az első gurulástól kezdve többé nem ugrott ki a térde!!!!









,
Fiziológiás tengelyállás, tónusosabb izomzat





3 hónap kezelés után az alsó végtagjának tengelye ill. izomzata még laikus szemmel is jól láthatóan megváltozott.














No. 2.


L. akkor 5 éves fiatalember tartásjavítás miatt járt hozzám kezelésre. Nála egyetlen kezelés eredményét mutatom be, ami  25 percet vett igénybe!!!







Látványos volt törzsének gyengesége és aszimmetrikus tartása. Majd ennek oldódása a kezelés után.




Kezelés után







SMR System kezelés előtt











SMR System kezelés előtt

Kezelés után








                                                   
SMR System kezelés előtt
Kezelés után

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése